Selasa, 5 September 2017

CHANGES



as salam manusia dan jin.. alhamdulillah.. tahun ni aku takbir aidil adha di masjid di pulau melaka, ditemani suara ombak, dan sinar matahari, hebat tuhan, i surrender to your will boss,,
dengan aku berserah diri, segala yg jadi dalam hidup aku hak dia,, totally,,

aku sekarang berada dalam fasa baru dalam hidup aku, yg mana aku tiada apa2 hak dalam menentukan apa2, actually dari lahir semua manusia camtu, hak kau nak pilih jadi manusia atau lanun je,, itu pon kadang tak boleh pilih pon,
fasa itu adalah hidup sebagai seorang peniaga, gerun aku bila aku tak tau hujung bulan akan ada atau tidak duit dalam bank akaun aku,, yg aku tahu kena usaha laaa,, satu lagi, aku terpaksa berjauhan dari anak aku, iman, macam cerita nabi ibrahim dengan anaknya nabi ismail, serius aku sedih, aku sangat berharap agar tuhan membimbing dia ke syurga, tolong ya boss....

That's just the way it is
Things'll never be the same - tupac


Tiada ulasan:

Catat Ulasan